Beautiful * Monster }










profile friends entry dashboard followers facebook twitter older newer
❁ Kan Aku Dah Cakap
Sunday, January 22 | 17:18



Kan aku dah cakap . Kau , memang jenis manusia yg pulun . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , memang jenis yg suka tarik perhatian . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , memang suka memaksa . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , kalau buat sesuatu benda , kau mesti nak buat lagi . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , memang jenis yg suka bercakap manis dan pahit , menabur janji palsu, memuji dan mengutuk . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , memang jenis manusia yg suka ambil kesempatan dekat orang lain . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , kalau seseorang tu dah reject kau , mesti kau kutuk dia kawkaw punya .
Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , yg kononnya memuji dengan ikhlas , sebenarnya tak pun . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , yg kononnya menerima seadanya orang yg kau sayang , sebenarnya tak pun . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , yg kononnya nak berubah dan dah berubah , sebenarnya tak pun . Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , yg kononnya nak memimpin orang yg kau sayang ke kehidupan sebenar , sebenarnya tak pun .  Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , yg kononnya SAYANG dan CINTA dekat orang yg kau sayang , sebenarnya tak pun .  Nak aku bagi bukti ?
Kan aku dah cakap . Kau , ini . Kau , itu . Kenapa kau tak percaya ?
NAK AKU BAGI BUKTI ?



by
fasha roslan




p/s: Hanya puitis kosong. Puitis katanya eceh.